poniedziałek, 9 stycznia 2017

Nowy Rok - 2017

Witam wszystkich w 2017 roku, trochę mi zajął powrót do blogowania, ale oto jestem. Na początku chcę życzyć Wam aby ten rok był jak najlepszy, abyście przeżyli go w zdrowiu, miłości, szczęściu, spełniali swoje marzenia, realizowali plany, stawali się lepszą wersją samych siebie. Teraz już powoli Boże Narodzenie i Nowy Rok idą między wspomnienia, szczególnie że powrót do szkoły i koniec semestru dają o sobie ciągle znać. Na szczęście czekają mnie ferie, więc kolejne dwa tygodnie wolnego, po czym rozpocznie się drugi semestr, nowa czysta karta i tabelka w dzienniku. Kolejny nowy początek. :) Podczas tych wolnych od nauki dni powstało kilka ciekawych zdjęć, każde w innym stylu, więc mam dla Was taki misz-masz fotograficzny.


Igiełki z bliska.


Biały styczeń, czyli trochę śniegu na zdjęciach. 


Księżyc.




Wspomnienia Sylwestra, czyli serwetki na tę okazję i świeczka.


Troszkę botaniki: oszroniona trawa, kwiatek, stroik na świerku,
a największa fotografia to kaktus z różowymi kwiatami i kolejny stroik.

Czas szybko biegnie, już 9 styczeń, dlatego wierzę,
że nieco opanowania swojego czasu poprzez organizację,
stworzy chociaż w małym stopniu poczucie, 
że panuję nad wszystkim co się dzieje wokoło mnie, 
co najmniej nad tym na co mam wpływ. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz