sobota, 8 października 2016

Zegarek w kwiaty

Zegarek dla mnie stał się nieodzownym elementem stylizacji. Muszę mieć go na ręce. Często w moich setach pojawiał się czarny, prosty zegarek. działa on jak najbardziej w porządku, ale zachciałam czegoś innego. Zegarka, który mógłby znajdować się na mojej ręce raz na jakiś czas, dla odmiany. Padło na wzór kwiatowy, na którego punkcie mam ostatnio bzika. 


Pasek jest czarny, na nim czerwone kwiaty z zielonymi listkami.
Wykonany jest z silikony.



Tarcza ma taki sam wzór pasek, otoczona jest złotym okręgiem.


Zapięcie jest klasyczne z białymi dodatkami.


Do tego śliczne złote cyferki na tarczy.

Zdjęcia robione przed chwilą, więc niestety 
jakość pozostawia wiele do życzenia.
Ostatnio wstawiam posty dwa razy w tygodniu,
nie jest to zapomnienie, przypadek, po prostu tak zaplanowałam.
Staram się robić to wszystko wedle
 moich możliwości i na razie się udaje. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz