środa, 5 października 2016

Edward Nożycoręki

Edward Nożycoręki, to większości doskonale znany tytuł filmu z 1990 roku z Johnnym Deppem w roli głównej. Ja znałam tę postać od bardzo dawna, jeszcze z dzieciństwa, jednak przez długi czas nie znałam tak naprawdę filmu i jego fabuły. Jednak pewnego dnia to się zmieniło, w końcu postanowiłam poznać sekret tego filmu. Jak się okazało jest to naprawdę świetna produkcja, w której wprost się zakochałam.


Edward jest androidem, największym dziełem niedocenianego za życia wynalazcy, który mieszkał niegdyś w zamczysku, jednak nagle zmarł, a Edward pozostał z nożycami zamiast dłoni. Pewnego dnia akwizytorka Peg udaje się do zamku, gdzie mieszka Nożycoręki. Postanawia mu pomóc i zabiera go do siebie do domu. Poznaje Kim, w której się zakochuje, mimo iż na początku dziewczyna go nie cierpi, powoli zmienia do niego nastawienie. Tymczasem lokalna społeczność coraz bardziej się do niego uprzedza, gdyż nożyce czasem doprowadzają do ich niebezpieczeństwa.

Znalezione obrazy dla zapytania edward nożycoręki

Jak widać na tej klatce z filmu, życie Edwarda wcale nie jest takie proste. Problem może sprawić nawet zwykły posiłek. Właśnie w tej scenie groszek który widzicie, nieustannie spada, uniemożliwiając bohaterowi jego zjedzenie. Film jest podsumowując wzruszający, momentami zabawny, ale również można się dopatrzeć w nim mądrości, której przekaz nie zmienił się przez te 26 lat od premiery.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny film, oglądałam już kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie filmy, a Johnny Deep to dobry aktor więc z chęcią obejrze bo o dziwo nawet nie słyszałam o tym filmie nigdy.

    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń