czwartek, 10 grudnia 2015

Zima bez śniegu - Fotografia

Hej, z racji tego że dzisiaj mam wolniejszy wieczór, a w grudniu będą dni, kiedy nie będę mogła wstawić posta, pojawia się dodatkowy post. Mam dosyć dużo zdjęć, zrobionych w tę niedzielę. Jak już pisałam, zrobić zdjęcia w grudniu, kiedy nie ma śniegu nie jest łatwo. Dlatego wybrałam się na mały spacer. Liczę na Wasze komentarze na temat tych fotek z których jestem zadowolona.


Ścianka opleciona gałązkami z bliska...
 

...i z innej perspektywy.


Zielony bluszcz i stare drzwi.
 

Bluszcz na drzewie.
 

Owoce rośliny.
 

Pagórek i  las.


Zielone rośliny w grudniu.


Drzewo na górze...
 

...i inne w oddali.


Łąka z perspektywy.
 

Czerwone owocki.
 

Zachód słońca.
 

Aleja.
 

Kolejne zachody słońca.
 

Biały ale nie śnieg.
 

Huba.
 

Drzewo i rzeka.
 

Rzeka.
 

Mostek retro.

Jest tych zdjęć sporo, więc myślę, 
że dla każdego powinno się znaleźć coś ciekawego.
Do soboty !!!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz