czwartek, 3 grudnia 2015

Misz-masz - Moje grudniowe wyzwanie - Puzzle

Hej, dzisiaj postanowiłam się z wami podzielić moim grudniowym wyzwaniem, jakim jest ułożenie do Bożego Narodzenia puzzli z 1000 części. Zaczęłam je układać w tę sobotę, pokażę Wam etapy układania tych puzzli. Początkowe etapy, ponieważ jeszcze ich do końca nie ułożyłam, ale  idzie mi to szybciej niż na początku myślałam.


26.11.2015 - Pierwszy dzień układania.
 

Nie wyglądało to obiecująco. :-)
 

Same niebieskie puzzelki.
 

Wczoraj, czyli 2.11.2015 - Czyli cała górna część ułożona.
 

Po zobaczeniu tak małej ilości puzzli humor mi się poprawił.
 

I w końcu coś się zadziało w dolnej części pracy. ;-)

Tak właśnie to wygląda, nie spodziewałam się że praca będzie 
mi szła tak szybko. 1000 puzzli to nie jest mało, ale daję 
radę. Mam nadzieję, że uda mi się je szybko ułożyć.
Jeden z filmików Mikołajkowych już gotowy, więc już w niedzielę
zapraszam do oglądania.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz