sobota, 21 listopada 2015

Misz-masz - Mój dzień na zdjęciach

Tak jak kiedyś mówiłam, przygotowywałam dla was niespodziankę. Tą niespodzianką jest właśnie ten post. Pokażę, Wam w nim jak w skrócie wygląda mój zwykły, szkolny dzień. Zdjęcia robiłam w mega różnych terminach, w różnych dniach. Ale mimo to powinno być ciekawe. Zdjęcia niektóre trochę artistic, aby pokazać Wam zwykłą szarą rzeczywistość w kreatywny sposób.


1. Zaczynam dzień od śniadanka.
 

2. Później oczywiście idę do szkoły.
 

3. Po powrocie ze szkoły jem obiad.
 

4. Następnie odrabiam lekcje.
 

5. Po odrobieniu lekcji robię dla Was zdjęcia.
 

6. Następnie włączam komputer i wstawiam dla Wam posty.


7. I teraz właśnie te bardziej artystyczne fotki.
Dlaczego zdjęcia gitary? Bo kolejną czynnością
jest granie na gitarze.

Tak mniej więcej  wyglądają moje dni
 od poniedziałku do piątku.
Oczywiście to jest taka teoria, ponieważ
każdego dnia to wygląda nieco inaczej.
Kolejny wpis już jutro.
Pozdrowienia. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz