czwartek, 5 listopada 2015

7 Miesięcy bloga - Fotografia - Natura - Poranna sesja

Hej, dopiero dzisiaj udało mi się zmobilizować do napisania posta. Chyba to ta jesienna pogoda tak na mnie działa, że nic nie chce się mi robić. Do tego dużo prac domowych ze szkoły i po prostu  czasami brakuje motywacji. Na szczęście ten leń szybko mija i znów mam chęci i siłę do działania. Dzisiaj mija 7 miesięcy od założenia bloga. Jej, jak ten czas szybko leci... Ale na pewno nie żałuję, nie miewam chwil kiedy myślę, że po co mi to było, że chcę przestać. Nigdy tak nie pomyślałam. Może dlatego, że blogowanie sprawia mi tak wielką przyjemność.
Dziś post fotograficzny, tylko to miałam na dzisiaj przygotowane. Zdaję sobie sprawę, że fotografia pojawia się jakoś dziwnie często, ale jakoś tak wychodziło. Tak więc dzisiaj pokażę Wam fotki zrobione już jakiś czas temu, zrobione przed siódmą rano, przed moim wyjściem do szkoły. Fotki oszronionych liści, roślin. Zapraszam!!! :-)


Roślina oszroniona.
 

Roślina skalna.
 

 Liście róży.


Liście w ślicznym kolorze.
 

Liść z wierzby.
 

Trawnik? Dlaczego nie?
 

Zamarznięta rosa.


Roślina niby wcale nie pożyteczna, ale za to jaka ładna.
 

Kolejna trawa trawnikowa.
 

Mlecz.
 

Iglasta roślinka.
 

Kolejne liście róży.
 

I kolejne liście.
 

Żółte i brązowe liście na zielonej trawie.

 Myślę, że fotki są bardzo ciekawe,
bardzo mi się podobają.
Kolejny post nie wiem jeszcze o czym będzie.
Ale na pewno się pojawi. :-)
Zapraszam do głosowania w ankiecie. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz