wtorek, 24 listopada 2015

Kuchnia na słodko - Mus czekoladowo - bananowy

Hay kochani, mówiłam że dzisiaj wstawię szycie diy, ale całkiem mi to wypadło z głowy i dlatego pokazuję Wam to co mam. W sobotę robiłam pyszny mus, mam dla Was przepis krok po kroku. Potrzebujemy tylko czterech składników i troszkę czasu. Postaram się dla Wam na Mikołajki nagrać ten filmik, jednak nie będzie to sam filmik, a post w którym niektóre kwestie będą zastąpione filmem.


1. Potrzebujemy: 2 banany, 200 ml śmietanki kremówki, 
100 g gorzkiej czekolady i 2  łyżki cukru pudru.


2. Do rondelka wsypujemy cukier puder.

3. Odmierzamy śmietankę. Wlewamy do rondelka i grzejemy.

4.  Do miski wrzucamy banany pokrojone na kawałki.


5. Blendujemy .


6. Śmietankę zdejmujemy z ognia i dodajemy czekoladę.
Mieszamy aż się rozpuści.

7. Śmietankę miksujemy z bananami, aż masa bedzie
gładka i nabierze puszystości.

8. Przygotowujemy pucharki.

9. Wlewamy do pucharków lub wysokich szklanek 
i wstawiamy do lodówki aż masa zgęstnieje.

Naprawdę smaczny i łatwy deser.
Mi wyszły 4 porcje.
Można podać z bitą śmietaną lub kruszonką.
Następny post to biżuteria diy, ale nie szycie diy,
 ponieważ stwierdziłam,
że nie mam już pomysłów na tę dziedzinę.
Dlatego w czwartek pojawi inna biżuteria diy.
Do czwartku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz