poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Kuchnia - Ciasto jogurtowe z galaretką

Hej kochani, znów kilkudniowa przerwa. Myślałam, że w wakacje będzie mi łatwo wstawiać wszystkie zaplanowane posty, ale jednak mają one to do siebie, że ciągle się gdzieś wyjeżdża, ktoś przyjeżdża. Tak czy owak walczę z czasem i mam nadzieję, że uda mi się wstawić wszystko co zaplanowałam na wakacje. Biorę się z motyką na słońce, ale czy to jest ważne ? Ważne jest to, że mijają kolejne miesiące istnienia bloga, a ja ciągle mam mnóstwo pomysłów na posty i że nie ma bardzo długich przerw. Z tego co myślę, to każdej osobie prowadzącej bloga zdarza się raz na jakiś czas mieć 2-3 dni przerwy. Są nawet takie osoby, które nie wstawiają nic na bloga przez 2 tygodnie, więc myślę, że i tak dobrze sobie radzę.

No to by było na tyle, co do luźnego gadania. Przechodzimy teraz do naszej kuchni. ciasto jogurtowe jest błyskawiczne w przygotowaniu i bardzo smaczne. warto poświęcić trochę czasu na jego przygotowanie.

Przygotowujemy:

1.2 szklanki mąki


2. 300 g jogurtu.


3. 5 jajek.


4. Szklankę cukru i 2/3 szklanki oleju.


5. 3 łyżeczki proszku do pieczenia.


6. Wsypujemy cukier do miski.


7. Dodajemy mąkę i proszek do pieczenia. Mieszamy.


8. Dodajemy resztę składników. Dokładnie mieszamy.


9. Wylewamy do blaszki.


10. Wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni C.


11. Pieczemy 40 min.


12. Przygotowujemy galaretkę. Ja wybrałam pomarańczową. 
Robimy 1,5 galaretkowego proszku w 2 szklankach wody.


13. Ciastka delicje...


14. ...Kroimy na trójkąciki.


15. Gdy galaretka zacznie tężeć wylewamy ją na ciasto.
Na galaretce układamy ciasteczka.
Smacznego!!!

I ciasto gotowe. Prawda, że proste?
Na razie to tyle, jednak czekajcie na następne posty, które będą
już niedługo!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz