poniedziałek, 21 listopada 2016

Bridget Jones 3

Przeglądając dostępne filmy na jednej ze stron natrafiłam właśnie na Bridget Jones 3. Nie oglądałam żadnej z poprzednich części, bo nie zaciekawiły mnie zbytnio, ale o tej odsłonie słyszałam same dobre opinie. Więc postanowiłam w swój wolny wieczór dać szansę temu filmowi... i od pierwszych chwil wiedziałam, że nie będą to zmarnowane 2 godziny. Był to jeden z tych filmów na których człowiek śmieje się całkowicie szczerze i z wielką radością.

Znalezione obrazy dla zapytania bridget jones 3

Film opowiada o Bridget, która jest już po czterdziestce, spotyka swojego byłego - Mark'a, ale poznaje na festiwalu również Jack'a. Niedługo okazuje się, że jest w ciąży, nie wie jednak który z panów jest ojcem. W związku z tym powstaje wiele ciekawych sytuacji, w które nierzadko wplątana jest również lekarka kobiety, jak i jej przyjaciółka z pracy.

Znalezione obrazy dla zapytania bridget jones 3

Zakończenie oczywiście niespodziewane i zaskakujące. Ogółem mówiąc świetny film, idealny na długie wieczory lub na samotnie obchodzone urodziny (taką sceną rozpoczyna się film :) ). Dawka śmiechu gwarantowana. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz