poniedziałek, 2 lipca 2018

Makowo - chabrowe pole

Jeden z pięknych czerwcowych dni. Środa, jeden z ostatnich dni szkoły, jedne z ostatnich dni lekcji. Pośród tego ja, ciągle rozglądająca się za makowymi i chabrowymi polami. Miejscami odpowiednimi do zdjęć. Jeszcze rok temu takie miejsca nie zajmowałyby mojej uwagi, teraz zachwycam się każdym tego typu tworem natury.



Tak oto natrafiłam na pole widoczne na zdjęciach. Niedaleko mojej ówczesnej szkoły i przepiękne. Do tego w tle nie ma żadnych domów, słupów, po prostu bajka.


Szybko podjęłam decyzję. Robimy tu sesję. Krótka rozmowa z koleżanką i jest plan. Po lekcjach wracam do domu, a później lecimy na zdjęcia. Miałam po drodze do pokonania 10 kilometrów na rowerze i to razy dwa, bo postanowiłam po drodze zrobić sobie wycieczkę rowerową i na miejsce sesji dojechałam właśnie w taki sposób, a później tak samo wróciłam do domu.


Szybkie przypudrowanie twarzy i byłam gotowa. Powstało na prawdę dużo fantastycznych zdjęć. Maki, chabry i rzepak, do tego las w tle. Stanowiło to niezwykłe połączenie. Urokliwe, spokojne i klimatyczne. 


Moja stylizacja była dość prosta. Ciemne jeansy i bluzka z odkrytymi ramionami. Bluzka w fantastyczny cytrynowy wzór, który stanowi kontrast w porównaniu z polnym krajobrazem. 


Na mojej ręce tradycyjnie czarny minimalistyczny zegarek, a moje uszy zdobią dekoracyjne kolczyki w kształcie kółek. 


Czas od pomysłu do realizacji tej sesji, był bardzo krótki. Za to efekty przerosły moje najśmielsze oczekiwania. Jest to sesja którą wspominam bardzo dobrze, świetnie mi się pozowało a miejsce po prostu mnie zachwyciło.


Teraz, gdy za oknem wieje, a temperatura nie chce ani trochę się podnieść wracam do tego dnia, słonecznej pogody. Bo słońce daje nam siłę i energię do działania. Jest moim najlepszym energetykiem. Życzę Wam i sobie, żeby w te wakacje słońce świeciło jak najczęściej. Zarówno to na niebie jak i w sercu. :) Jak tam pogoda u Was? Ciekawa jestem jak Wy odbieracie owoce tej sesji, dajcie znać. :)
Pozdrawiam i ściskam mocno. :)

5 komentarzy:

  1. cudowne miesjce znalazłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne ujęcia! bluzeczka idealnie wkomponowała się w temat! Dziękuję za odwiedziny! Właśnie zapomniałam dodać, że też lubię po domu nosić dresik:)

    buziaki, Pola z Polaprisme <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Bardzo lubię takie klimatyczne zdjęcia :)
    https://missblaack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękne zdjęcia! Mieszkając w mieście nie często jest możliwość trafiać na takie cudowne widoki:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń