poniedziałek, 18 czerwca 2018

Seriale

Seriale towarzyszą mi od kiedy pamiętam. Gdy byłam mała razem z mamą i babcią oglądałam te typowo polskie, telewizyjne. Teraz też śledzę losy bohaterów jednego z nich, ale zdecydowanie więcej obecnie oglądam seriali zza oceanu. W pierwszej klasie gimnazjum moim sercem zawładnęła historia Maricruz w telenoweli "Dzikie serce". Codziennie o siedemnastej stawiałam się przed telewizorem i wpatrywałam się z zapartym tchem. Miłość do telenowel jakoś mi przeszła, ale do bohaterów meksykańskiego Corazón Indomable czuję wielki sentyment do dzisiaj.

Znalezione obrazy dla zapytania dzikie serce
Corazón Indomable - Dzikie Serce
W wakacje 2016 w moje ręce wpadł opis Glee. Serialu muzycznego, poruszającego problemy młodych ludzi. Historie tam pokazywane były bardzo prawdziwe i dodawało to Glee bardzo dużo autentyczności. W ciągu kilku miesięcy obejrzałam wszystkie odcinki i wspominam spotkanie z Rachel, Finn'em, Quinn, Will'em, Kurt'em i całą resztą bardzo dobrze. Dała tu o sobie znać moja miłość do musicali. Ogrom piosenek wykonanych przez głównych bohaterów może zwalić z nóg, ale dla każdego coś się znajdzie. Do tej pory chętnie wracam do coverów utworów znanych mniej lub bardziej.

Znalezione obrazy dla zapytania glee
Glee
Z kolei wakacje 2017 był to dla mnie przełom serialowy. Rozpoczęłam od Słodkich Kłamstewek, które również obejrzałam w ciągu kilku miesięcy. Romanse, tajemnice, niebezpieczeństwo, szkolne życie i antagoniści, którzy zawsze byli o krok przed Arią, Hannah, Spencer, Alison i Emily. Wciągnęłam się bez reszty i mimo, że w moje ręce wpadło kilka innych produkcji odsunęłam je na bok na rzecz PLL.

Znalezione obrazy dla zapytania słodkie kłamstewka
Słodkie Kłamstewka - Pretty Little Liars
Kiedy historia dziewczyn z Rosewood szczęśliwie się zakończyła przeszłam do porzuconych przeze mnie kolejnych seriali. Jako że był to już rok szkolny, oglądam je do teraz, bo nie mogę się zdecydować na jeden konkretny, choć najczęściej chyba sięgam po odcinki Pamiętników Wampirów. Jestem na trzecim sezonie i mam wrażenie, że dopiero teraz rozpoczęła się prawdziwa akcja. Elena, Damon, Stefan, Bonnie i Caroline, czyli główni bohaterowie niejako wciągnęli mnie do Mystic Falls i nie zamierzają w najbliższym czasie wypuścić.

Znalezione obrazy dla zapytania pamiętniki wampirów
Pamiętniki Wampirów
Inne seriale które aktualnie oglądam co jakiś czas to The 100, dzięki któremu zaczęłam oglądać i czytać więcej historii Science Fiction, opowiadających o przyszłości i kosmosie.

Znalezione obrazy dla zapytania the 100\
The 100
To także Life Sentence, który oglądam w anglojęzycznej wersji i zostawiam sobie odcinki trochę na później, bo amerykanie chyba nie byli zachwyceni tą produkcją, bo oglądalność była mała i nie zdecydowano się na przedłużenie serialu.

Znalezione obrazy dla zapytania life sentence
Life Sentence
Rozpoczęłam również Riverdale i z odcinka na odcinek coraz bardziej mi się podoba i coraz bardziej chcę dowiedzieć się jakie jest rozwiązanie tajemnic tego miasteczka.

Znalezione obrazy dla zapytania riverdale
Riverdale

Inaczej jest z Trzynaście Powodów. Obejrzałam jak na razie cztery odcinki i szczerze mówiąc nie wciągnęło mnie. Może to ze względu na tak bardzo powolną akcję. Zobaczę co będzie dalej.

Znalezione obrazy dla zapytania trzynaście powodów
Trzynaście Powodów
Po drodze miałam również spotkanie z Magią Kłamstwa. Bardzo dobry serial, jednak nie tak łatwo znaleźć jego odcinki w internecie. Chwilowo zawieszony, jednak wrócę do niego.

Znalezione obrazy dla zapytania magia kłamstwa
Magia kłamstwa
Jestem także w trakcie oglądania The good Doctor, ale ten serial również zostawiam na trochę później, po pierwszy sezon już się zakończył, a na kolejny trzeba jeszcze trochę zaczekać. Na pewno dooglądam i już nie mogę się doczekać drugiego sezonu.

Znalezione obrazy dla zapytania the good doctor
The Good Doctor
Jak widzicie trochę tego było, a aktualnie jest jeszcze więcej. W wakacje oglądam czasem po kilka odcinków dziennie. W roku szkolnym są to 2-3 odcinki na tydzień, więc idzie mi zdecydowanie wolniej, ale w sumie na dłużej mi wystarczy :)
Seriale są moją odskocznią, jak książki. Tyle że książek nie da się czytać podczas ćwiczeń, więc seriale zapełniają tą lukę. :)

A wy co obejrzeliście/oglądacie? :)

3 komentarze:

  1. Zamierzam zacząć oglądać the Good Doctor, zapowiada się ciekawie. :)
    http://dejziiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obejrzałam Pretty Little Liars i the 100. Mega mi się podobały. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam tylko pierwszy sezon 13 powodów (po zakończeniu roku szkolnego planuję obejrzeć drugi) i ogólnie dałabym temu serialowi 7/10 :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń