czwartek, 21 czerwca 2018

Haul kosmetyczny

Dzisiaj haul kosmetyczny. Chcę się z wami podzielić moimi klasykami, produktami bez których nie wyobrażam sobie codziennego makijażu, ale także pokazać co nowego ostatnio kupiłam i jak do tej pory mi się sprawdzają owe rzeczy.

Powyżej moje Must Have, czyli te produkty których używam każdego dnia.
A teraz po kolei:


Puder z Rimmel'a, już drugie opakowanie, choć tym razem
 zamiast 006 wzięłam 001 i był bardzo dobry wybór, 
u mnie wygląda o niebo lepiej niż ten ciemniejszy.
Cena: ok: 28 zł.

Podkład Affinitone, jeden z najlepszych jakie miałam, również już drugie
moje opakowanie. W moim przypadku odcień 09.
Cena ok: 29 zł.


Tusz z Miss Sporty. Xtra Black, mój ulubiony, z prostą szczoteczką.
Cena: ok: 13 zł.


Teraz przechodzimy do lakierów do paznokci, 
w mojej kolekcji znalazły się ostatnio trzy nowe.


Czerwony i łososiowy są z firmy Revers, a Czarny z Constance Carroll.
Cena od 3 do 6 złotych, więc są to bardzo tanie lakiery, aczkolwiek
mają świetne krycie, są stosunkowo wytrzymałe i szybko zasychają,
więc polecam.


Może nie do końca kosmetycznie, 
ale na pewno używane na co dzień: gumki do włosów.
Wiadomo jak to jest: kupujemy kilka i za jakiś czas nie ma ani jednej.
Dlatego ja ostatnio zaopatrzyłam się w zestaw
48 sztuk, zwyczajnych czarnych frotek.
Zapłaciłam za całość około sześciu złotych, więc super.


Na koniec masło do ciała DermoSPA z Pure Essence.
Moje jest o zapachu kawy, ale do wyboru mamy całą gamę aromatów.
Świetnie się rozprowadza i nawilża, polecam.
Cena: 6 zł.

Na dzisiaj tyle, dla mnie są to na prawdę świetne produkty,
moje pewniki w ostatnich miesiącach. Do następnego :)

3 komentarze:

  1. Świetne rzeczy :) Ja osobiście uwielbiam masła do ciała, ale o zapachu kawy jeszcze nie miałem;.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama mam ten puder z Rimmela i również polecam! Ciekawi mnie to masło do ciała, ale ja nienawidzę zapachu kawy, więc musiałabym wybrać inny aromat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten puder z Rimmel. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń