poniedziałek, 4 czerwca 2018

Dermedic - antybakteryjny żel do mycia

Kilka miesięcy temu postanowiłam zamówić kilka kosmetyków. Na mojej liście znalazły się głównie produkty całkowicie naturalne. Szampony, odżywki, pasty do zębów, płyny. W większości produkty pielęgnacyjne. Niektóre były mi już znane, z niektórymi miałam do czynienia po raz pierwszy. Postanowiłam podzielić się tutaj swoimi spostrzeżeniami. Co się u mnie sprawdziło, co nieco mniej, a co w ogóle mnie do siebie nie przekonało. Pewnie powstanie z tego cykl kilku wpisów, gdyż mam do pokazania i ocenienia całkiem sporo produktów. Jako pierwszy na tapetę jest wzięty płyn antybakteryjny z firmy Dermedic, do cery tłustej i mieszanej. Zaczęłam właśnie drugie opakowanie, co świadczy o moich jak najbardziej pozytywnych odczuciach związanych z tym żelem.


Płyn kosztował niecałe siedemnaście złotych, co za 200 ml i całkiem dobrą jakość jest przystępną dla mnie ceną. Właśnie, jakość. Produkt bardzo dobrze oczyszcza skórę, która jest po zastosowaniu gładka w dotyku i bardziej rozluźniona. Doskonale sprawdza się również w usuwaniu resztek po mocnym makijażu. Po przetestowaniu nie jednego i nie dwóch tego typu produktów, ten jest dla mnie zdecydowanie najlepszy. Wiadomo, nie będzie na pewno odpowiedni dla każdego, ale u mnie sprawdza się świetnie. Jedyną rzeczą która jest dla mnie nieco irytująca, to konsystencja. Jest nieco kleista i lepka, ale można się do tego przyzwyczaić. 

Tak oto kolejny wpis pojawił się po przerwie.
Nieco inny. Kosmetyczny.
Jeśli choć jednej osobie okaże się przydatny, będę szczęśliwa.
Miłego wieczoru, chłońcie promienie słoneczne :)

7 komentarzy:

  1. nie znam tego produktu, muszę coś więcej poczytać, bo mnie zaciekawiłaś. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie testowałam, a że sama używam produktów do cery tłustej i mieszanej zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie testowałam tego produktu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kosmetyki firmy Dermedic i miałam już sporo , ale tego nie testowałam. wszystko przede mną. wiele dobrego czytałam o tym żelu i mam nadzieje,ze uda mi się go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam do tej pory tego produktu, ale lubię wszystkie te, które mogą pomóc w walce z trądzikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i też zainteresują was specjalne płyny dezynfekcyjne? przy koronawirusie na pewno to się przyda. Sprawdźcie sobie tak firmę https://ozonatory.eu i ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń