sobota, 24 września 2016

Idol nastolatek.

Mimo iż pogoda bywa bardzo jesienna, na wieszaku wisi cieplejsza kurtka, na półce apaszka, a kartka w kalendarzu wskazuje ostatni tydzień września, to ja przenoszę się do wakacji, poprzez książkę przeczytaną w lipcu. Wakacje 2016 to zdecydowanie czas książkowy, bo często siadałam nad nową zdobyczą z biblioteki i czytałam. Łącznie 18 książek. Jedną serię zakończyłam, dwie lub trzy dopiero zaczęłam i już nie mogą się doczekać kolejnej wizyty w bibliotece,  przed moimi ulubionymi regałami, kiedy w końcu dowiem się co będzie dalej. Dlatego z tymi seriami czekam z recenzją do ich ukończenia. Dzisiaj mam dla Was książkę pt.: "Idol nastolatek".


Jest to historia o inteligentnej licealistce Jenny, sekretnie odpowiada na pytania w szkolnej gazetce, o czym wie tylko kilka osób. Dyrektor prosi ją aby zaopiekowała się nowym uczniem. Wszystko komplikuje się kiedy okazuje się, że nowy uczeń to nastoletnia gwiazda Luke Striker. Czy uda się utrzymać wszystko w tajemnicy?
Lekka książka, może bez fajerwerków, ale fabuła całkiem ciekawa. Oczywiście całość zakończona, wątkiem miłosnym, ale takim jakiego nikt by się nie spodziewał. :) Jeśli szukamy czegoś fajnego, na zimne, długie wieczory to zapraszam do lektury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz