środa, 5 czerwca 2019

Stylizacja z błękitną hiszpanką z kwitnącymi drzewami w tle

Słońce od kilku dni nas rozpieszcza a mój organizm działający na baterie słoneczne jak najbardziej się z takiego obrotu spraw cieszy. Słoneczne promienie grzejące nos i ciepły wiatr wiejący we włosy. 

Stylizacja-z-hiszpanką

Nogi które można odsłonić i okulary przeciwsłoneczne, które można dodać do stylizacji. Zaczynamy etap letni i niezmiernie mnie to raduje. W szkołach ostatnie kartkówki, poprawy i walka o ostatnie oceny, które mimo, że nie są najważniejsze dają satysfakcję, że rok był dobrze spożytkowany, a czas poświęcony na naukę nie poszedł w las. 

Kardigan-w-stylizacji

Mimo wszystko nie mogę się już doczekać kiedy będę mogła powiedzieć, że pierwsza klasa liceum została zakończona, choć sama tego świadomość pokazuje jak szybko mija czas i zanim się obejrzę, a będę obchodziła osiemnaste urodziny i stanę przed kolejnymi, coraz trudniejszymi wyborami. 

Wiosenne-zdjęcia

Na razie jednak cieszę się wiosną przechodzącą w lato i pokazuję efekty jednej z sesji, która odbyła się w wyjątkowo wietrzny dzień, ale której nie mogłam odpuścić ze względu na przepięknie kwitnące drzewa, które czarowały swoimi białymi kwiatami. 

Sesja-codzienna

Stylizacja składa się z hiszpanki w białe i błękitne paski. Fasony odsłaniające ramiona pokochałam od razu i moja kolekcja tego typu bluzek i sukienek sukcesywnie się powiększa. 


Błękitna-hiszpanka

Do tego granatowe jeansy i trójkolorowy kardigan. Jako dodatek malachitowe sutaszowe kolczyki.

Lato-i-wiosna

Makijaż jest wynikiem moich eksperymentów z kolorem na oczach i tym razem padło na odcienie zieleni i niebieskości. 

Sutaszowe-kolczyki

Zdjęcia wykonane zostały w pobliżu mojego domu. Na fotografiach pojawia się kilka różnych miejsc, ale wszystkie takie wiosenne kadry nieustannie mnie zachwycają.

Wiosenne-i-letnie-inspiracje

Napawam się słońcem i upałem, choć czasem na nie narzekam. Jest to jednak mój ulubiony czas w roku i przez całą słotną jesień i zimną zimę, mimo wyciągania z nich tego co w nich najlepsze, będę czekała na ten ciepły, słoneczny, beztroski okres w roku.

Złote-pierścionki

Na paznokciach klasyczna czerwień z połyskującymi drobinkami i dwa ulubione pierścionki na palcach.

2 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji i makijażu !
    Koszula jest świetna.
    Ja niestety egzaminy na studiach mam na początku lipca, więc jeszcze trochę muszę się pomęczyć !
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow pięknie wyglądasz jeansy ekstra :)

    https://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń